Domingo, 11 Abril 2021 19:33

Review: Alphabet and How do you say? 2° preesc

Hello, students and parents!

I hope your vacations were GREAT! ¡Espero que sus vacaciones hayan sido GENIALES!

Today we will review the alphabet, AS WELL AS the question "How do you say ____? Hoy repasaremos el alfabeto, ASÍ COMO la pregunta "¿Cómo se dice ____?

First, to review the alphabet, WATCH the video in the link below, and repeat the letters ALONG WITH me. Primero, para repasar el alfabeto, VE el video en el link debajo y repite las letras JUNTO CONmigo.

Then, practice the question "How do you say ____?" in the second part of the video. Luego, practica la pregunta "¿Cómo se dice ____?" en la segunda parte del video.

There is no need to send anything today, excepto if there are ANY doubts. No hay necesidad de enviar nada hoy, excepto si hay ALGUNA duda.

Bonito regreso a clases.

Miguel Agustín Hernández Roldan