Martes, 25 Mayo 2021 15:30

Tuesday, May 25th: City. 2° preescolar

Good afternoon, students.

The activity for today will be simply to review the places in a city. La actividad para hoy será simplemente un repaso de los lugares en la ciudad.

Look at the map of the city, and review with your mother/father the names of the places: Zoo, playground, school, house, toy store, supermarket.

Mira el mapa de la ciudad y repasar con tu mamá/papá los nombres de los lugares: Zoológico, parque de juegos, escuela, casa, tienda de juguetes, supermercado.

city

Practice ALSO the question "Where?" as in "Where is the supermarket? In Elissa street and Naomi street...

There's no NEED to send ANYTHING, since we'll be checking the map tomorrow. No hay NECESIDAD de enviar NADA, ya que estaremos revisando el mapa mañana.

Miguel Agustín Hernández Roldan