Jueves, 03 Diciembre 2020 07:42

Activity 19. My christmas activity. December 3rd. English IV

Hello everyone! Today I just going to tell you the list of things that we are going to use on monday. - ¡Hola a todos! el dia de hoy solo voy a darte la lista de materiales que utilizaremos el día lunes.

1. Two or three toilet paper board (what's left when you finish it). - dos o tres cartones de papel de baño (lo que queda cuando te lo terminas)
  2. Scissors - Tijeras
  3. Ruler - Regla
  4. Pencil - Lapiz
  5. Glue - Resistol
  6. Colors - Colores

For monday we will work with this, so please get ready for the class. - El dia lunes trabajaremos con este material en clase, por favor tenlo listo para la clase.

Diana Cuenca Arau